Książka lub e-book na temat skutecznego copywritingu Sztuka pisania tekstów perswazyjnych, R. Michalak, J. Woźniak nie jest bardzo obszerna, ale jeśli chcesz się nauczyć pisać lepsze teksty reklamowe, czy lepsze oferty to warto wydać na nią pieniądze.
Okładka pozostawia wiele do życzenia, ale nie daj się zwieść - zawartość jest baaaaaardzo ciekawa.
Jeśli chcesz się dowiedzieć jak pisać skuteczne oferty, po których przeczytaniu klienci proszą o Twój produkt - koniecznie przeczytaj tę ciekawą książeczkę.
Dowiesz się z książki:
* W jaki najlepszy sposób przygotować się do napisania tekstu.
* Jakie są cztery kroki do skutecznej komunikacji.
* Jak jest strategia, która ułatwi napisanie tekstu ofertowego w praktyce.
* Jak pomóc klientowi podjąć decyzję.
* Jak rozwiać i usunąć wątpliwości klienta.
* Jak sprawić, aby klienci Ci zaufali.
* Jak o dlaczego język perswazji rzeczywiście działa.
* Dlaczego pobudzanie wszystkich zmysłów skuteczniej sprzedaje?
* Jak działać na emocje.
* Najskuteczniejsze słowa i zwroty.
Najciekawsza część książki to niewątpliwie przykład oferty. Na podstawie własnej oferty copywritingu autorzy dokładnie omawiają poszczególne akapity. Trochę dyskredytują copywriterów reklamy, ale nie mogę im przyznać racji.
Podsumowując, warto kupić.
0 komentarze:
Prześlij komentarz